عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند؛

انجام ۵۴۸ مورد بازرسی از اصناف شهرستان دماوند طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳/ برای ۱۳۲ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شد

۵۴۸ مورد بازرسی از اصناف شهرستان دماوند طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ انجام شد.

سید ابراهیم طباطبایی مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اشاره به عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند اظهار داشت: در پی بازدید و بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان دماوند از یکم فروردین‌ماه تا تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، تعداد ۵۴۸ بازرسی که ۸۲ مورد طبق شکایات واصله مردمی بوده و مابقی نیز با توجه به ضرورت‌‌ها و وظیفه ذاتی این واحد انجام گرفت.

وی افزود: در این بازدیدها برای ۱۳۲ واحد متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: در ضمن ۳۴ مورد گشت مشترک نیز با سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله فرمانداری، تعزیرات، صمت، دامپزشکی، بهداشت انجام گرفته است.

طباطبایی عنوان کرد: لازم به ذکر است اغلب تخلفات شامل عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

وی گفت: در ضمن واحد بازرسی اصناف از تمامی کسبه محترم و زحمتکش و قانونمند کمال تشکر و قدردانی را دارا می‌باشد و از عموم شهروندان عزیز نیز با توجه به تمامی مشکلات در خصوص هرگونه قصور در انجام وظیفه عذر خواهی نموده و امیدواریم با همکاری شما عزیزان و تلاش مضاعف این واحد، رضایت حداکثری حاصل شود.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: لذا از همشهریان گرامی خواستاریم در صورت مواجهه با هر گونه تخلف با شماره تلفن ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ و ۱۲۴ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا