فرماندار شهرستان دماوند:

انجام تحقیقات گسترده در خصوص پرونده تخلفات ساختمانی شهر آبسرد/ تقاضای تسریع در جمع‌بندی پرونده شهرداری آبسرد را داریم

فرماندار شهرستان دماوند از انجام تحقیقات گسترده در خصوص پرونده تخلفات ساختمانی شهر آبسرد خبر داد و گفت: تقاضای تسریع در جمع‌بندی پرونده شهرداری آبسرد را داریم.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در جمع پرسنل شهرداری آبسرد با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: اتفاقات شهرداری آبسرد باعث تاسف بود؛ دستگاههای خدماتی و نظارتی در چارچوب قوانین و وظایف جداگانه فعالیت می‌کنند و در صورت انحراف از قانون، وظیفه دستگاههای نظارتی و قضایی است که به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی افزود: دستگاه‌های قضایی و نظارتی با عدالت و حساسیت در حال بررسی تخصصی این پرونده هستند و در این میان بازداشت برخی از افراد در راستای انجام کشف حقیقت صورت می‌گیرد و هنوز نمی‌توان قضاوت درستی داشت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ما به عدالت و تدبیر دستگاه‌های قضایی، نظارتی و امنیتی اعتماد کامل و قلبی داریم و مدیران این مجموعه‌ها تنها به دنبال اجرای قانون هستند.

حیدری تصریح کرد: ضمن دلجویی از خانواده‌های این افراد، باید از اجرای قانون حمایت کنیم و با وجود کاهش نیروهای شهرداری، نباید کار شهر دچار خللی شود و سایر نیروها با بر عهده گرفتن وظایف متعدد و سعه صدر پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

وی گفت: از حمایت های معاونت محترم عمرانی استانداری تهران تشکر می‌کنیم که در کنار مجموعه مدیریتی شهرستان و شهر آبسرد قرار گرفتند تا خدمت رسانی دچار خللی نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا