با همت سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه ابا محمد شرق استان تهران؛

امیر تاجیک، خواننده مطرح کشورمان در بین دانش‌آموزان دبستان 15 خرداد روستای جابان دماوند حضور پیدا کرد/ 200 بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

امیر تاجیک، خواننده مطرح کشورمان بنا بر قولی که در برنامه تلویزیونی خندوانه داده بود، امروز با حضور در یکی از مدارس شهرستان دماوند و توزیع 200 بسته آموزشی به عهد خود عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امیر تاجیک در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان دبستان 15 خرداد روستای جابان واقع در بخش شهرستان دماوند که به همت سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه ابا محمد شرق استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: مسبب آغاز این مراسم برنامه تلویزیونی خندوانه بود.

وی افزود: در آن برنامه قول داده بودیم که لوح‌های فشرده به خیران دهیم تا به دست افراد نیازمند برسد و با تعدادی لوح فشرده‌ای که داشتیم مبلغی جمع‌آوری شد؛ امروز 200 بسته آموزشی را در شهرستان دماوند بین دانش‌آموزان دختر و پسر اهدا کردیم و همانند این کار را در نظر داریم در شیراز نیز انجام دهیم.

این خواننده مطرح کشورمان تصریح کرد: این بسته آموزشی شامل دفتر یادداشت، مداد رنگی، خط کش، پاک‌کن و تراش بوده است.

تاجیک با اشاره به فعالیت کمرنگ شهرستان دماوند در حوزه موسیقی بیان کرد: تور کنسرت‌های ما بعد از ایام عزاداری محرم و صفر از گیلان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا به سمت اصفهان و شیراز خواهیم رفت و در صورت همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در این شهرستان نیز کنسرت برگزار می‌کنیم.

این خواننده نامی کشور اضافه کرد: مبلغی که در آن کنسرت جمع‌آوری خواهد شد، به افراد نیازمند داده می‌شود و صرف امور خیریه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه ابا محمد(ع) شرق استان تهران نیز در خصوص فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها شامل 400 شعبه در سراسر کشور است که شعبه ابا محمد در شرق استان تهران به مرکزیت شهرستان دماوند در حال فعالیت است.

محبوبه مختاری در خصوص اقدام خیرخواهانه امیر تاجیک گفت: به منظور وفای به عهد این هنرمند بنا بر قولی که در برنامه خندوانه داده بود، از وی دعوت کردیم تا هدایایی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت فروش بقیه لوح‌های فشرده می‌توانیم در زمینه تأمین جهیزیه و درمان کمک خوبی داشته باشیم که امیدواریم این اقدام پایه‌گذار اقدام خیر دیگر در شهرستان دماوند شود.

لازم به ذکر است رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز در این مراسم حضور داشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا