امنیت مردم در جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست/ مردم پشتیبان پلیس خدمتگزار و دلسوز هستند

امام جمعه دماوند با بیان اينکه امنیت مردم در جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست، گفت: مردم پشتیبان پلیس خدمتگزار و دلسوز هستند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: حفظ تمامیت ارضی ایران ثمره هشت سال دفاع مقدس بود،دشمن بعثی و اربابانش  می‌خواستند نظام اسلامی ما را ساقط کنند، اما موفق نشدند.

وی افزود: ما هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده و نیستیم اما اگر دشمن به ما حمله کند، شجاعانه از خاک و آب و ناموس این سرزمین دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: عزت و استقلال و آزادی کنونی خود را مدیون خون صدها هزار شهید والامقام و فداکاری هستیم که غالباً جوان بودند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: دفاع مقدس برای حفظ امنیت مردم شکل گرفت و رزمندگان به جبهه ها رفتند تاجان زنان و کودکان حفظ شود، شهدا رفتند تا عفت دختران ایران لکه دار نشود.

وی گفت: نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی، بسیج و سپاه ما برای امنیت بانوان ،شهید و مجروح شدند، اما اجازه ندادند که اجنبی نگاه بدی به ناموس ما بیندازد.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: متاسفانه در روزهای گذشته فوت یک دختر ایرانی، بهانه ای شد در دست آشوب طلبان و فتنه گرانی که عزادار او نیستند بلکه جشن تخریب و کشتار و کشته سازی گرفته اند و از مدارای نظام  سوء استفاده کرده اند.

فتاح دماوندی گفت: رسیدگی به پرونده این خانم و اجرای عدالت وظیفه دستگاه‌های قضایی و مطالبه حقی است، اما دشمنان در این چند روز به گونه ای خصمانه ظلم‌های بزرگی را بر مردم روا داشتند.

وی تصريح کرد: کشتن انسان‌های بی‌دفاع و بی‌گناه و تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در شهرها، مصداق محاربه است، باید با قدرت و بدون ملاحظه با آن مقابله شود.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اگر نیروهای محترم انتظامی و امنیتی اقتدار و محبوبیت نداشته باشند، جان و مال و ناموس کسی در امان نخواهد بود.

وی گفت: ما نمی گوییم که پلیس خطایی ندارد، اما اگر حرمت پلیس  و حافظان امنیت شکسته شود و هرج و مرج پیش آید دیگر احدی در امان و امنیت نخواهد بود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: اشتباه یا کم کاری ممکن است در هر قشری پیدا شود اما قرار نیست که به هر بهانه عده‌ای اجازه پیدا کنند که مملکت را به آشوب فتنه بکشند.

فتاح دماوندی ادامه داد: مردم پشتیبان پلیس خدمتگزار و دلسوز هستند و زحمت و خدمات نیروی انتظامی مقتدر را فراموش نمی‌کنند.

وی گفت: اگر نیروی محترم انتظامی و امنیتی اقتدار و محبوبیت نداشتند، جان و مال و ناموس هیچ‌کسی در امان نخواهد بود.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: مملکت قانون دارد، دادگاه دارد، اگر ظلمی به کسی شده باید از طریق محکمه پیگیری شود نه اینکه عده‌ای کف خیابان بیایند و فریاد بزنند.

فتاح دماوندی افزود: جمهوری اسلامی، پرچم مقدس ایران، ولایت فقیه، شخص مقام معظم رهبری و امنیت مردم، خط قرمز ماست و هر کس به آن تعرض کند در خشم ملت خواهد سوخت.

وی تصريح کرد: همه ما باید مواظب باشیم از دروغ‌های رسانه‌ای دشمن فریب نخوریم و تحت تاثیر ماهواره های دروغ ساز قرار نگیریم.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: ما از فوت خانم امینی متاسفیم و منتظر اعلام نتیجه تحقیقات و روشن شدن موضوع مرگ ایشان هستیم اما در برابر اهانت به مقدسات، حجاب و آرمان‌های انقلاب ساکت نخواهیم نشست.

فتاح دماوندی ادامه داد: حضور با اقتدار آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و استقبال حاضرین از سخنرانی ایشان و دفاع از حقوق ملت ایران ،خبر مهمی بود که به آن کمتر پرداخته شد.

وی گفت: بالا بردن عکس شهید سلیمانی قهرمان ملی ایران در خاک آمریکا و سازمان ملل و تقاضای محاکمه و مجازات قاتلین ایشان، سند شجاعت و حق طلبی رئیس جمهور ملت ایران شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا