امضا تفاهم‌نامه تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند

تفاهم‌نامه تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود، با توجه به توافق فی مابین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دبیرستان ۱۲ فروردین شهر کیلان شهرستان دماوند، جهت تأسیس پردیس دانشگاهی به دانشگاه فرهنگیان تحویل گردید.

این جلسه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اسماعیل اولی مدیر امور پردیس‌های فرهنگیان استان، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند در دفتر استاندار تهران برگزار و تفاهم‌نامه امضا گردید.

*تأسیس دانشگاه فرهنگیان در کهن شهر فرهنگی کیلان

پیمان آقاجان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به توافق فی مابین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دبیرستان ۱۲ فروردین شهر کیلان، جهت تأسیس پردیس دانشگاهی به دانشگاه فرهنگیان تحویل گردید.

وی افزود: تلاش و پیگیری چندین ماهه برای این مهم صورت گرفته و جلسات متعددی هم برگزار شده که به لطف خدا امروز به ثمر نشست بنابراین ضمن قدردانی و تشکر از همه بزرگوارانی که در این راستا به جد تلاش کردند مخصوصاً استاندار محترم، فرماندار عزیز و گرامی، مدیرکل محترم شهرستان‌های استان تهران آموزش و پرورش و به خصوص ریاست پرتلاش و بزرگوار آموزش و پرورش شهرستان دماوند آقای مهندس فروتن، تبریک ویژه‌ای داریم محضر مردم شریف و فرهنگ دوست شهر کیلان که امروز خبر خوبی شنیدند و اتفاقی افتاد که می‌توان آن را مطابق ویژگی‌های منحصر به فرد کیلان دانست.

پیمان آقاجان احمدی در پایان با اشاره به شرایط امروز شهر گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که ثمره توکل به ذاتش را برایمان به خوبی به نمایش گذاشته و تغییرات مثبت زیادی را در روند توسه و پیشرفت و بهبود شرایط کیلان عزیز شاهد هستیم؛ البته همچنان در ابتدای راه قرار داشته و معتقدیم در بسیاری از امور ضعف‌های زیادی وجود دارد که ضمن تعهد به تلاش بیشتر، همچون همیشه دعای خیر شهروندان عزیز را در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار شهر تمنا داریم.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر خوش، گفت: در آخرین روزهای آبان ماه به حمدالله به قول و قراری که در شهرستان دماوند، مبنی بر ایجاد بستر مناسب جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان (پردیس دانشگاه فرهنگیان) در شهرستان دماوند داشتیم، توانستیم عمل کنیم.
وی گفت: در حضور استاندار محترم تفاهم‌نامه راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند بین اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران منعقد شد.
بهرامی در ادامه گفت: ان‌شاءالله تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان م و تامین نیرو از این مسیر صحیح برای دانش‌آموزان عزیزمان در شهرستان‌های استان تهران بهتر و بیشتر از گذشته حاصل شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه، این سومین تفاهمی است که با پردیس دانشگاه فرهنگیان انجام شده است، افزود: پردیس دانشگاه فرهنگیان ورامین که در حال فعالیت است، پردیس ملارد در حال فراهم شدن مقدمات و امروز هم تفاهم‌نامه سومین پردیس دانشگاهی در شهرستان دماوند امضا شد.
بهرامی در پایان گفت: ما در اداره کل آ.پ شهرستان‌های استان تهران آماده هستیم تا در هر کدام از شهرستان‌ها که شرایط تامین فضا را داشته باشند، بتوانیم این تفاهم‌نامه برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا