مدیر امامزاده هاشم (ع) دماوند خبر داد؛

استقبال بی‌نظیر مسافران از امامزاده هاشم(ع) دماوند در ایام نوروز 97/ خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در 20 اتاق و 80 محل اسکان در امامزاده هاشم(ع)/ برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های متعددی در قالب طرح آرامش بهاری

مدیر امامزاده هاشم (ع) دماوند با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این امامزاده و اسکان مسافران نوروزی در آن، گفت: با تعبیه 20 اتاق و 80 محل اسکان توانسته‌ایم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمدرضا مشهدی عباسی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: جلسات متعددی با حضور هیأت امنا با دستور کار اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده هاشم (ع) دماوند در دفتر امام جمعه و همچنین دفتر اداره اوقاف و امور خیریه دماوند برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود محل آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) در مسیر بین راه مسافران نوروزی اسکان ویژه و موقت شامل اتاق و چادر در این آستان تعبیه شده است، افزود: خیمه معرفت و غرفه‌های متعددی در قالب طرح آرامش بهاری به زائران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر امامزاده هاشم (ع) دماوند با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه و اجرای مراسم خاص لحظه تحویل سال در آستان مقدس امامزاده هاشم (ع)، تصریح کرد: امام جمعه اسبق دماوند در ویژه برنامه لحظه تحویل سال در این آستان که مصادف با شب شهادت حضرت امام هادی (ع) بوده است، سخنرانی کرد؛ ضمن اینکه حدود هزار نفر در آستان امامزاده هاشم و جوار آن، لحظه تحویل سال نو را با توسل به ائمه آغاز کردند.

مشهدی عباسی با بیان اینکه به دلیل وجود اتاق، حسینیه و هتل در جوار امامزاده هاشم (ع) احساس کمبود جا برای اسکان زائران نوروزی نداشتیم، گفت: با 20 اتاق و 80 محل اسکان و ارائه چادر اسکان موقت به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا