اقدامات سال گذشته باعث ارتقای سطح رضایت مردم شهر کیلان شده است

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: اقدامات سال گذشته باعث ارتقای سطح رضایت مردم شهر کیلان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، دیدار نوروزی سرپرست و پرسنل شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر جهت تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از زحمات یکسال گذشته مجموعه شورای شهر

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ضمن عرض تبریک سال نو ، فرارسیدن ماه مبارک رمضان و خوش آمد گویی گفت: امسال که با ایام متفاوت و با برکتی آغاز شده، امیدواریم سال خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱، علیرغم از دست دادن بخش قابل توجهی از ایام عمرانی خداوند متعال کمک کرد که زحمت مجموعه پرسنل شهرداری باعث ارتقاء سطح رضایت مردم عزیز شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: رضایتی که امروز مردم دارند، حاصل تلاش همه مجموعه شهرداری است؛ خیلی از مشکلاتی را که سال گذشته داشتیم در سال جدید نداریم.

آقاجان‌احمدی تصریح کرد:  امسال هم مشکلات کم نیست، ولی به لطف خدا و زحمات کشیده شده و دعای خیر مردم یک انرژی و خود باوری در کنار یکدیگر داریم. این خود باوری حاصل توکل بخداوند ، همیاری و کار جهادیست ، دیدیم که می شود بهتر بود می شود به عشق مردم تلاش کرد و نتیجه هم گرفت این باید ادامه پیدا کند.

در ادامه حجت الله شیر محمد کریمی هم ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، بابت تلاش مجموعه شهرداری در سال گذشته قدردانی کرد و گفت : تعامل خوبی که امروز وجود دارد عاملی مهم خواهد بود برای ادامه داشتن روند خوبی که هم اکنون وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا