اقدامات اداری جهت فسخ قرارداد دانشگاه علم و صنعت در اراضی منطقه ولیران شهر دماوند/ آزادسازی 100 فقره به مساحت 105 هزار مترمربع جهت اراضی ملی شهرستان دماوند/ رتبه برتر شهرستان دماوند در زمینه‌ رفع تصرفات اراضی ملی استان تهران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از اقدامات اداری جهت فسخ قرارداد دانشگاه علم و صنعت در اراضی منطقه ولیران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، احمد همتی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان دماوند اظهار کرد: گشت‌های مشترک این نهاد در ایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر انجام شد که در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته اتفاقات بسیار خوبی در بحث رفع تصرفات اراضی صورت گرفت که قابل تقدیر است.

وی افزود؛ در این راستا 100 مورد به مساحت 105هزار مترمربع آزاد‌سازی اراضی ملی انجام شد که شهرستان دماوند در بحث ارزیابی در سطح استان تهران برتر انتخاب شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: در بحث پیشگیری نیز یگان حفاظت با قوت در صحنه حضور داشته و بر حسب وظیفه ذاتی برخورد جدی انجام می‌شود؛ هم اکنون 30 مورد برخورد و تخریب و توقف ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در گلاهک رودهن توسط ماموران یگان انجام شد؛ همچنین درخصوص اسناد تک برگ نیز همکاری لازم با اداره ثبت وجود دارد.

همتی در خصوص موضوع قراداد دانشگاه علم و صنعت نیز گفت: در سنوات گذشته این نهاد یک قراداد واگذاری داشت که طبق قانون به وظایف خود عمل نکرد که در این راستا این نهاد طبق قانون اقدام به فسخ قرارداد نمود.

وی تصریح کرد: این اقدام هیچ ارتباطی به اخذ مجوز از شهرداری ندارد و کسی که بدون مجوز و غیرقانونی اقدام به دیوارکشی کرده باید برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا