اقامه باشکوه نماز عید سعید فطر در زمین چمن شهدای شهر رودهن

نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی امام جمعه بخش رودهن و با حضور جمع کثیری از مؤمنین عزیز در زمین چمن شهدای رودهن اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم امیری بخشدار رودهن، سلطان آهی معاون عمرانی فرمانداری دماوند، دکتر رامین منتخب مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی، بابایی معاون شهردار رودهن، سرگرد باغبانی فرمانده انتظامی رودهن، سرگرد زینلی‌زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن و جمعی از مدیران، شوراها، دهیاران و… نیز در بین مردم حضور داشتند.

امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: آنچه که آدم را نجات می‌دهد و پیش خدا رو سفید می‌کند، انجام دستورات خدا، دوری و اجتناب از گناه و معصیت است.

وی افزود: حضور مردم در همهٔ صحنه‌ها، نشان داده که مردم عزیز ما پشت دین، انقلاب و کشور خود هستند و ما باید قدردان این حمایت آنها باشیم.

امام جمعه رودهن گفت: قدرشناسی واقعی از مردم این است که برای حل مشکلات اقتصادی آنها، برای جلوگیری از گرانی فزاینده، گام‌های مؤثری برداشته شود.

حسینی تصریح کرد: همهٔ ما می‌دانیم دولتمردانمان در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند و نسبت به آن دغدغه‌ دارند اما همانطور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند: باید نتیجه این تلاش روی سفره و معیشت مردم خودش را نشان دهد.

وی گفت: یکی از مطالبات مردم عزیز ما در بخش رودهن، ساخت و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی است، تقاضای ما از مسئولین این است که مطالبهٔ به حق مردم را پیگیر باشند و نسبت به وعده‌هایی که مسئولین امر در این قضیه دادند، اهتمام ویژه برای تحقق آن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا