افزایش موارد بستری و ابتلا به کرونا در شهرستان دماوند/ ضرورت‌ تزریق نوبت‌های بعدی واکسن کووید19 حداقل هر 6 ماه تا یکسال

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از افزایش موارد بستری و ابتلا به کرونا در این شهرستان و ضرورت‌ تزریق نوبت‌های بعدی واکسن کووید19 حداقل هر 6 ماه تا یکسال خبر داد.

حسن خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت به تمامی همشهریان عزیز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان نکاتی را بیان نمودند.

وی افزود: متاسفانه به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا کووید 19 و بستری در سطح شهرستان هستیم‌.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماون بیان کرد: نیروی‌های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان دماوند در ایام نوروز و ماه مبارک در آمادگی کامل قرار دارند و از عموم مردم درخواست داشتند که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تزریق نوبت های بعدی واکسن کووید19 حداقل هر 6 ماه تا یکسال یکبار اهتمام داشته باشند.

خیرخواه با توجه به افزایش موارد ابتلا در سطح شهرستان بیان داشتند که از شرکت در تجمعات تا حد امکان خودداری نموده و از ماسک تنفسی در فضای بسته و اماکن عمومی استفاده نمایند و همچنین در صورت مشاهده علائم تنفسی و سرماخوردگی در خود یا نزدیکان به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا