امام جمعه دماوند:

افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان از نیازهای شهرستان دماوند است/ مدارس غیرانتفاعی دارای عملکرد مثبتی هستند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان از نیازهای شهرستان دماوند است، گفت: مدارس غیرانتفاعی دارای عملکرد مثبتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: تامین منابع انسانی و مالی برای آموزش و پرورش نه فقط در دماوند بلکه باید در کل کشور در اولویت قرار گیرد و همه مدیران این مجموعه نسبت به این مهم حتما کوشا باشند.

وی افزود: اهمیت دادن به مسائل تربیتی ومعنوی در کنار مسائل علمی و آموزشی یکی از خصوصیات ویژه رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند است که این موضوع رمز ارتقای سطح علمی و معنوی کشور است.

امام جمعه دماوند گفت: افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان برای شهرستان دماوند و تربیت معلمان جدید متعهد و متخصص ازنیازهای این شهرستان است که باید در دستورکار متولیان امر قرار گیرد.

فتاح دماوندی ادامه داد: تربیت و جذب معلمان جدید از باقیات و صالحات است و اضافه کردن معلمان به مجموعه مخصوصا اگر بومی باشند تا 30 سال آینده آموزش فرزندان این شهر را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: افزودن سهمیه دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بالایی برخوردار است که هرسال در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح شد، از آنجا که معلمان غیربومی با هزینه راه و خستگی ودیگر مشکلات مواجه هستند بهتر است که معلمانی که جذب می‌شوند از بومیان و ساکنان دماوند باشند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: مسائل مربوط به مالیات باید با مدیرمالی شهرستان مطرح و رفع شود،‌ همچنین راهکارهای عملیاتی در خصوص عوارض یا کاربری مکان های آموزشی و معضلات مالکان، که در قدرت مسئولان شهرستان است وبا مذاکره و تعامل و تفاهم قابل حل است مکتوب شود و مسئولان شهر و شهرستان این مسائل را رسیدگی کنند.

فتاح دماوندی گفت: برکسی پوشیده نیست که مدارس غیرانتفاعی در سطح شهرستان دماوند عملکرد مثبتی داشتند و شاهد قبولی‌ها و رتبه های خوب کنکور در این مدارس بوده‌آیم البته افرادی که این مدارس را تاسیس می‌کنند خود دارای سابقه آموزش و پرورش بوده، متعهد و بومی هستند.

وی تصریح کرد: مدارس دولتی نیز باید تقویت شده و خوب کار کنند، باید به نهادهایی که خوب کار می‌کنند کمک کرد زیرا نتیجه آن رشد علمی دانش آموزانمان است و همه باید کمک کننده باشیم.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا