فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران:

افزایش بار ترافیکی شمال به جنوب محور هراز/ در آزادراه تهران – پردیس و محور قدیم جاجرود با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل افزایش بار ترافیکی شمال به جنوب محور هراز این محور از ساعت ۱۸ به سمت شمال مسدود و این ممنوعیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: به دلیل افزایش بار ترافیکی شمال به جنوب محور هراز این محور از ساعت ۱۸ به سمت شمال مسدود و این ممنوعیت تا تخلیه بار ترافیکی در این محور ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از رودهن به سمت شمال مسدود و از محدوده آب اسک این محور از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه درآمده و هموطنان می‌توانند از محور فیروزکوه برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

کهریزی تشریح کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها، در آزادراه تهران_پردیس و محور قدیم جاجرود با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین است و خودروها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و با تخلفات حادثه ساز برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا