افتتاح میز خدمت بانک دی در شهرستان دماوند

میز خدمت بانک دی در شهرستان دماوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو رایزنی‌های نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامي مبنی بر دایر شدن شعبه این بانک در شهرستان دماوند، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه در محل طبقه همکف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان میز خدمت بانک دی فعالیتش را آغاز کرد.

در این مراسم سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حسین‌زاده قائم مقام بانک دی، ملیحی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، آرمودیان رئیس شورای شهر دماوند و … حضور داشتند.

حسین‌زاده قائم مقام بانک دی گفت: افتتاح حساب غیرحضوری یکی از خدمات این بانک است و این اتفاقی مثبت برای جامعه هدف ما می‌باشد.

وی بیان کرد: پرداخت وام غیرحضوری و همه فعالیت‌های بانکی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همه مردم از دیگر خدمات بانک دی است که فقط مختص خانواده‌های ایثارگران و شهدا نیست و همه مردم را شامل می شود.

قائم مقام بانک دی افزود: پرسنل بانک دی از بدنه بنیاد شهید هستند و با توجه ظرفیت شهرستان دماوند به ۶ هزار خانواده شهید توفیق خدمات‌رسانی خواهیم داشت.

سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال‌های گذشته بانک دی در دماوند و فیروزکوه فاقد شعبه بود اما از امروز با افتتاح یک باجه که در حد یک شعبه خدمات می‌دهد، مردم قادر خواهند بود از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.

وی افزود: همه به خانواده‌های بزرگوار شهدا مدیون هستیم و باید تلاش شود خدمات بیشتری به آنها ارائه شود، یک راه برای خدمت به این خانواده‌ها راه اندازی باجه بانک دی در دماوند است که اختیارات یک شعبه را دارد و خدمات را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: این باجه از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند و امید است منشا خیر و برکت برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد.

وی ادامه داد: امید است در آینده نیز بانک دی نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم دماوند به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا