افتتاح سامانه پایش تصویری شهر کیلان با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

با حضور جمعی از مسئولان، سامانه پایش تصویری شهر کیلان با اعتبار ۴ میلیارد تومانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ظهر روز پنجشنبه سامانه پایش تصویری شهر کیلان با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کیلان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت برخورداری شهرها از سامانه پایش تصویری گفت:با استقرار این سامانه در کلیه شهر های شهرستان دماوند، ضریب امنیتی شهرستان افزایش پیدا کرده و آسایش بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

طاهر خانی افزود: سامانه پایش تصویری در شهر کیلان در راستای گام دوم انقلاب و جهاد تببین و با توجه به بازدید دی ماه سال جاری و ابلاغ آن به مجموعه شهرداری با هدف ارتقای سطح امنیتی و کشف سرقت‌ها، بازدارندگی از تخلفات و همچنین هوشمندسازی مدیریت شهری بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سامانه پایش تصویری در شهر کیلان شامل سه فاز می باشد که در فاز نخست پروژه، فیبر نوری به طول ۳۰ کیلومتر به همراه نصب ۱۶ دکل و احداث اتاقک مانیتورینگ اجرا گردید و در فاز دوم، مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار برگزار و فعال‌ سازی ۱۶ دوربین شامل ۶ دوربین پلاک‌خوان، هشت دوربین ثابت و دو دوربین نظارتی و تجهیز اتاقک مانیتورینگ انجام شد.با تکمیل و با اجرای فاز سوم این طرح در سال ۱۴۰۱، حدود ۸۶ دوربین در سطح شهر کیلان نصب خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده مردم شریف شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس اسلامی و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان برای اجرای طرح پایش تصویری بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اجرای طرح سامانه پایش تصویری در شهرستان دماوند اقدامات موثری در جهت رضایتمندی شهروندان و افزایش ضریب امنیتی شهرهای شهرستان دماوند انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا