افتتاح زمين چمن مصنوعی مینی‌ فوتبال مسکن‌ مهر مهرآباد شهر رودهن

زمين چمن مصنوعی مینی‌ فوتبال مسکن‌ مهر مهرآباد شهر رودهن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) زمين چمن مصنوعی مینی‌ فوتبال مسکن‌ مهر مهرآباد شهر رودهن با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم افتتاحیه طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، امیری بخشدار رودهن، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه رودهن، دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، امیری بخشدار رودهن، چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و شهر رودهن، یزدانی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، رضا هاشمی رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، موسوی منش شهردار رودهن و … حضور داشتند.

پروژه زمين چمن مصنوعی مینی‌ فوتبال مسکن‌ مهر مهرآباد با ظرفیت ۱۴ نفر به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان به همت اداره ورزش و جوانان و شهرداری رودهن احداث شده است.

*تصفیه‌خانه فاضلاب مهرآباد رودهن طی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم اظهار داشت: جلسات متعددی با حضور وزیر نیرو تشکیل شد اعتبار اخذ و کار شروع شد و در حال حاضر کار تصفیه خانه سرعت گرفته است.

وی افزود: طی دو ماه آینده در هفته دولت تصفیه خانه با ۱۷ ماه کار افتتاح می‌شود.

طاهرخانی افزود: مشکلات مدرسه خیرساز که رها شده بود در بازدید امروز احصا و پیگیری شد، امید است با تعیین پیمانکار عملیات ساخت مدرسه مجددا شروع شود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: درمانگاه یا پایگاه سلامت مسکن مهر نیز قبل از ورودی مسکن مهر در زمینی به مساحت هزار متر در حال ساخت است، کار از بهمن ماه آغاز شده و مقرر است تا ۹ ماه آینده این پایگاه در ۶۰۰ مترمربع به بهره برداری برسد.

طاهرخانی گفت: زیرسازی آسفالت نیز در این دولت آغاز شده و موفق شدیم چند خیابان را آسفالت کنیم، مقرر است شهرداری اعتباری جهت بهسازی و پارک و… برای امسال در این محله تخصیص دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا