افتتاح باجه پست بانک ایران محله کوهان شهر کیلان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

باجه پست بانک ایران محله کوهان شهر کیلان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شعبه پست بانک محله کوهان شهر کیلان، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور رسولی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند و فیروزکوه، مهندس رضایی مدیر کل فناوری و اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فلاح مدیر پست بانک شعب شرق استان تهران و هیأت همراه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولان شهرداری کیلان و جمعی از اهالی محترم شهر کیلان افتتاح شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه تاکنون ۱۱ شعبه پست بانک طی دو سال اخیر در منطقه افتتاح شده است، گفت: این در حالی است که در گذشته، تنها یک شعبه پست بانک فعال بوده است.

سیداحمد رسولی‌نژاد افزود: همچنین با همراهی وزارت ارتباطات، همراه اول و ایرانسل بیشترین تعداد دکل‌های تلفن‌هلی همراه در سطح دماوند و فیروزکوه جهت تقویت اینترنت و آنتن‌دهی نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان تهران نیز اظهار داشت: دولت سیزدهم اهتمام جدی برای ارائه خدمات بانکی در مناطق روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: توسعه خدمات بانکی با شدت بیشتری در حال افزایش است و هر روستایی که تقاضا داشته باشند، می‌تواند جهت استقرار شعبه پست بانک که زیر نظر وزارت ارتباطات قرار دارد، با این وزارتخانه مکاتبه کند.

لازم به ذکر است در این شعبه تمام خدمات بانکی ارائه خواهد شد و بدین ترتیب شهروندان شهر کیلان می توانند به کلیه خدمات بانکی دسترسی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا