رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند:

اعزام ۹ نفر روحانی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان دماوند در ایام ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از اعزام ۹ نفر روحانی به مناطق مختلف شهری و روستایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال 5 محفل انس با قرآن در 5 مسجد جامع شهرستان شامل دماوند، آبعلی، رودهن و آبسرد برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه حفظ موضوعی با محوریت آیات کاربردی قرآن از ابتدا تا پایان ماه رمضان و مسابقه حفظ تقلیدی قرائت ویژه دانش‌آموزان و افراد کمتر از 16 سال نیز در این ماه برگزار می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: مسابقه حفظ سوره‌های قرآن با تفکیک سنین 3 تا 6 سال، 6 تا 9 سال، 9 تا 13 سال، 13 تا 18 سال و بزرگسالان با سوره‌های مشخص از دیگر برنامه‌های ماه رمضان می‌باشد.

نورمحمدی ادامه داد: تعدادی دیگر از برنامه‌ها شامل روان‌خوانی کل قرآن برای عموم مردم و اعزام مبلغ هستند، در خصوص اعزام مبلغ امروزه شرایط همچون گذشته نیست و اغلب مساجد دارای مبلغ و روحانی هستند با این حال 9 مبلغ را از تهران به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام کرده‌ایم.

وی گفت: برنامه اعتکاف فعالان فرهنگی یک برنامه ویژه کنش‌گران و فعالان فرهنگی است که در 3 روزاز ماه رمضان کلاس‌های مدیریت فرهنگی و شبکه سازی در بستر اعتکاف پیش بینی شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: محوریت مسابقات کل مساجد شهرستان دماوند است تا دسترسی مردم به آزمون‌ها و مسابقات آسان باشد.

نورمحمدی عنوان کرد: به برندگان همه مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد که در روز عید فطر تقدیم آنها می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا