اعزام آمبولانس به ۸۸ مأموریت حوادث جاده‌ای و شهری در طرح نوروزی اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند/ ۳ فوتی بر اثر تصادفات جاده‌ای شهرستان دماوند در ایام نوروز ۱۴۰۳

رئيس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند از اعزام آمبولانس به ۸۸ مأموریت حوادث جاده‌ای و شهری در طرح نوروزی اورژانس ۱۱۵ خبر داد و گفت: بر اثر تصادفات جاده‌ای شهرستان دماوند در ایام نوروز ۱۴۰۳ سه نفر جان خود را از دست دادند.

اکبر عاشوریان در گفت‌‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس شهرستان دماوند که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا روز ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی انجام گرفت.

وی افزود: در طول این مدت اورژانس شهرستان دماوند طی تماس‌های مردمی به مأموریت اعزام گردید که به مصدومان و بیماران نیز خدمات‌رسانی کرده است.

رئيس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند گفت: ۸۸ مورد از مأموریت‌‌های اورژانس شهرستان دماوند مربوط به حوادث تصادف جاده‌ای و شهری بوده است که ۶۱ مورد انتقال به مراکز درمانی با آمبولانس انجام گرفته است.

عاشوریان گفت: همچنین با دایر شدن کمپ‌ نوروزی خدمات‌رسانی اورژانس در ورودی شهر دماوند از ۲۶۰ نفر مراجعه کننده حدود ۶۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا