امام جمعه شهرستان دماوند:

اطلاع رسانی‌های اصناف و پلیس در خصوص نصب دوربین‌های مدار بسته کسبه شهرستان دماوند باید جدی گرفته شود

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اطلاع رسانی‌های اصناف و پلیس در خصوص نصب دوربین‌های مدار بسته و تذکرات لازم در خصوص امنیت را باید جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در همایش اتاق اصناف و نیروی انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: نعمت سلامتی و امنیت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا در تامین امنیت همه مردم باید با مسئولان امنیتی همکاری کنند این مهم شامل همکاری با اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و مخصوصا با نیروی انتظامی است که وظیفه اصلی و مستقیم را در تامین امنیت بر دوش دارد.

وی اظهارکرد: اطلاع رسانی‌ها در خصوص نصب دوربین‌ها و تذکرات لازم در خصوص امنیت را باید جدی گرفت زیرا وقتی مشکل امنیتی برای مردم پیش می‌آید فقط محدود به افراد متضرر و آسیب دیده نیست بلکه بازتاب اجتماعی پیدا می‌کند و اثرات منفی در جامعه برجا می‌گذارد.

فتاح دماوندی افزود: یکی از مصادیق مهم تامین امنیت در بازار و بین کسبه است، وقتی مردم و کسبه در بازار احساس آرامش داشته باشند این امنیت به جاهای دیگر نیز سرایت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که روسای اتحادیه های صنفی به تعامل با نیروی انتظامی توجه کرده و همیار و همکار پلیس و کلانتری‌ها باشند و همه کاسب‌ها خود را یک پلیس بدانند زیرا با مردم برخورد دارند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: این همکاری و قدردانی دو طرفه است و پلیس نیز ضمن خدمات رسانی بابت این همکاری از اصناف و اتحادیه ها قدردانی می‌کند چرا که همه در یک جامعه و نظام و شهر هستیم و نیاز است به یکدیگر کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا