اسکان 30 خودروی گرفتار شده در محور هراز

81863009-70346999مدیر ستاد بحران فرمانداری شهرستان دماوند از اسکان مسافران 30 خودرو گرفتار شده در برف در محور هراز حدفاصل امامزاده هاشم (ع) خبر داد و گفت: امکانات رفاهی برای این مسافران فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جعفر نورمحمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در محور هراز و وزش شدید باد در شهرستان دماوند، اکنون شاهد کولاک در محورهای کوهستانی به ویژه منطقه هراز هستیم.

وی گفت: محور هراز از سمت مازندران به دلیل برودت هوا و کولاک مسدود است و تمامی خودروی های در راه مانده این محور برای اسکان موقت در راهدارخانه مبارک آباد استقرار یافته اند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد که نیروهای امدادی اعضای ستاد بحران شهرستان در حال بازگشایی مسیر هراز هستند ضمن اینکه تمامی تیم های ستاد بحران در منطقه مستقر تا مسیر را برای تردد مسافران هموار کنند.

مدیر ستاد بحران فرمانداری شهرستان دماوند افزود: محور هراز در حوزه دماوند نیز با هماهنگی راه و شهرسازی و پلیس راه مسدود شد تا خودروها به سمت مازندران تردد نداشته و گرفتار نشوند.

وی به محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: این محور نیز مشکل خاصی ندارد و خودروها می توانند با زنجیر چرخ تردد کنند.

* رانندگان با زنجیر چرخ در کلیه جاده ها تردد کنند
سروان داوود عبدالملکی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند نیز با اشاره به اینکه محور هراز به علت بارش سنگین برف و کولاک از شهر رودهن مسدود شده از رانندگان خواست جهت تردد به سمت شمال کشور از مسیر فیروزکوه حرکت کنند.

وی به لزوم استفاده از زنجیر چرخ تاکید کرد و گفت: محور دماوند به مشاء مسدود نبوده ولی جهت تردد در این مسیر خودروها حتما زنجیر چرخ داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند تصریح کرد: بقیه معابر شهر دماوند و رودهن باز است و خودروها می توانند تردد داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا