در دیدار فرماندار شهرستان دماوند با رئیس دانشگاه آزاد رودهن مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد رودهن در جهت مطالعات دانش بنیان/ به کارگیری توان علمی و پژوهشی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

فرماندار شهرستان دماوند استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد رودهن در جهت مطالعات دانش بنیان دانست و گفت: به کارگیری توان علمی و پژوهشی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال تحقق یابد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه دکتر دوکانه ای فرد، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه با رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

رضا طاهرخانی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین” گفت: شهرستان دماوند، در حوزه های کشاورزی و تولیدات صنعتی ظرفیت های بسیار بالایی در کشور دارد که می توان با بکارگیری شرکت های دانش بنیان مرتبط با موضوعات مختلف، سطح تولیدات بخش های مختلف شهرستان را افزایش داد تا زمینه اشتغالزایی بیشتری در شهرستان فراهم گردد.

فرماندارشهرستان دماوند افزود: ازظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در شهر رودهن باید در جهت مطالعات دانش بنیان مرتبط با موضوعات مورد نیاز شهرستان بهره گرفت تا شاهد شکوفایی حوزه های مختلف علمی و رشد مجموعه شهرستان دماوند باشیم که حتما در این مقوله از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه در تحقق شعار سال استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا