ایده‌ی صندوق‌ رأی شیشه‌ای هجمه به شفافیت نظام است

نماز جمعه دماوندامام جمعه دماوند گفت: برخی با ایجاد بحث‌هایی همچون شیشه‌ای شدن صندوق‌های رأی در انتخابات می‌خواهند شفافیت نظام را مورد هجمه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه دماوند در سال 93، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک فرارسیدن سال جدید با اشاره به تلخی و شیرینی‌های امسال اظهار کرد: بنا بر گفته قرآن، نه تنها بعد از هر سختی، آسانی وجود دارد، بلکه خداوند متعال بین سختی‌ها نیز آسانی قرار داده است.

وی با بیان اینکه هر کس می‌تواند تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال 93 را بازگو کند، افزود: شاید برخی خاطرات شیرین سال 93 را به قدرت رسیدن مسلمانان در یمن یا شکست داعشی که مدعی پیشروی به قلب کشورهای اسلامی بود و امروز براساس مدیریت جهادی که در کشورهای عراق به واسطه استفاده از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس ما در حال اجراست زمین‌گیر شده، بدانند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش به دور خود خندق حفر می‌کند و اسم آن را دیوار خلافت می‌گذارد، تصریح کرد: آنها با لباس زنانه فرار می‌کنند و ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش فرار خود را با عنوان خواب جعلی که دیده است، توجیه می‌کند.

علاءالدینی هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی‌‌ ابدو به پیامبر گرامی اسلام (ص) را از تلخ‌ترین خاطرات سال 93 دانست و گفت: این هتاکی بازتاب زیادی از سوی ملت ایران و مسلمانان جهان داشته و در خود ایران نیز دو جواب قاطع به این هتک حرمت داده شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه، جمهوری اسلامی ایران در ابعاد هنری با تولید فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» توسط مجید مجیدی و ابعاد نظامی با برگزاری مانور مزین به نام «پیامبر اعظم (ص)» در خلیج فارس مقابل این هتاکی ایستادگی و توطئه‌های دشمن را در جهت اسلام‌هراسی خنثی کرده است.

امام جمعه دماوند بیماری و بستری شدن رهبر معظم انقلاب در بیمارستان را از دیگر اخبار تلخ سال 93 برشمرد و بیان کرد: با وجود اینکه خبر بیماری معظم‌له تلخ بود، اما در کنار این بیماری فرصتی به وجود آمد تا مردم ایران به حقایقی پی‌ ببرند.

علاءالدینی ادامه داد: بستری شدن و اعلام شفای مقام معظم رهبری که با شکرگزاری مردم ایران، علما، برگزاری جشن مردم کویت و مردم منطقه همراه بود، نشان‌دهنده محبوبیت رهبر معظم انقلاب در منطقه است؛ همچنین بستری شدن معظم‌له در بیمارستان عمومی دلیل بر ساده‌زیستی ایشان بوده که به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نکته بعدی در این زمینه شفافیت مردم با نظام بود که در بین رهبران نادر است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب قبل از عمل جراحی به طور شفاف مراحل بیماری و عمل جراحی خود را توضیح دادند و از مردم طلب دعا کردند و این نشان‌دهنده شفافیت نظام است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه برخی به دنبال از بین بردن شفافیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: امروز عده‌ای با ایجاد بحث‌هایی همچون شیشه‌ای شدن صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 می‌خواهند این شفافیت را از بین ببرند.

علاءالدینی تصریح کرد: نکته مهمی که در سال 93 وجود داشت، نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با محوریت مقام معظم رهبری بود که امروز جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در بحث مذاکرات هسته‌ای و صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اعلام می‌کند فتوایی از رهبر ایران داریم و به دنبال این هستیم تا این فتوا را قانونی کنیم و این دلیل بارزی است که رهبر معظم انقلاب آن را با هماهنگی و هم‌دلی بین سران قوا و مردم ایران به وجود آورده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا