ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان دماوند در دستور کار است/ نهادهای متولی بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان دماوند در دستور کار است، گفت: نهادهای متولی بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند‌.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مجتبی بندادکرمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن گرامیداشت هفته سلامت به تشریح برنامه های هفته سلامت در شهرستان دماوند و روزشمار آن پرداخت.

وی با بیان اینکه نقش مردم در حفظ سلامت جامعه بی بدیل است، گفت: در کنار نقش مردم در ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان، این نهاد نیز برنامه‌های ویژه ای را همچون سال‌های قبل در دستور کار قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص سگ‌های بلاصاحب نیز گفت: در این زمینه، با توجه به نارضایتی در سطح جامعه در زمینه حیوان گزیدگی و در کنار آن زمینه ترسی که ایجاد می کند لازم است نهادهای مربوطه بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، البته این نهاد نیز در حد توان خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا