رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد؛

ارائه ۴۰ رشته پرمخاطب برای ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/ پایان ثبت‌نام تحصیل بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا پایان آبان‌ماه سال جاری 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از ارائه ۴۰ رشته پرمخاطب برای ثبت‌نام دانشجویان در این مرکز دانشگاهی و پایان ثبت‌نام تحصیل بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا پایان آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

مهدی یداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با بیان این که کمتر از ۱۰ روز به پایان ثبت نام و تحصیل در دانشگاه دولتی پیام نور اظهار کرد: فرصت باقیمانده تا پایان ثبت‌نام تحصیل بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا پایان آبان‌ماه سال جاری است.

وی از هزینه‌های بسیار اندک نسبت به سایر دانشگاه‌ها، امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته، عدم الزام به حضور در کلاس‌های غیرعملی، استفاده از تسهیلات مهمان، انتقالی، تغییر رشته و امکان انتخاب محل آزمون در نزدیک‌ترین واحد یا مرکز به محل زندگی و  اشتغال دانشجویان به عنوان مزایای دانشگاه پیام نور نام برد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند افزود: همچنین ارائه مدرک رسمی دانشگاه سراسری مورد تأیید وزارت علوم از دیگر مزایای این دانشگاه است و این دوره از ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی در مرکز دماوند، به جهت رشته‌های ارائه شده بسیار حائز اهمیت است و از این رو به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت ایجاد شده برای ادامه تحصیل در آموزش عالی را غنیمت بشمارند.

یداللهی ادامه داد: در این دوره تعداد ۴۰ رشته پرمخاطب و پرطرفدار برای ثبت‌نام ارائه شده که از این میان می‌توان به مجموعه رشته‌های مدیریت، حقوق، مهندسی مدیریت پروژه، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، حسابداری، مهندسی شیمی و علوم سیاسی اشاره کرد.

وی بیان کرد: با عنایت به فرصت باقیمانده و احتمال اتمام ظرفیت در رشته‌های ارائه شده به علاقمندان تحصیل در دانشگاه پیام نور توصیه می‌شود که هرچه سریعتر با مراجعه به صورت حضوری به دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و یا تماس با شماره ۹ – ۷۶۳۲۰۴۲۰ تلفن گویای این مرکز از مراحل و نحوه ثبت نام اطلاع یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا