رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند:

ارائه خدمات احراز هویت و شناسنامه توسط اداره ثبت احوال شهرستان دماوند در روز انتخابات

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند از ارائه خدمات احراز هویت و شناسنامه توسط اداره ثبت احوال شهرستان دماوند در روز انتخابات خبر داد.

امیر ملک در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص افرادی که تا امروز کارت ملی آنها به دستشان نرسیده است، اظهار کرد: شناسنامه همه افرادی که درخواست شناسنامه المثنی یا تعویض داده بودند تا تاریخ ۲۵ خرداد برای شرکت در انتخابات صادر شده است.

وی افزود: شناسنامه‌ها بعد از صدور به دفاتر پیشخوان ارسال شدند، دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال نیز با درخواست کنندگان شناسنامه المثنی جهت دریافت شناسنامه تماس گرفتند تا برای رای گیری مشکلی ایجاد نشود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند گفت: همچنین به افرادی که دارای مشکل در شناسنامه بودند و نواقص آنها باید اصلاح می‌شد اما روند کار زمانبر بوده است، اعلام شد که شناسنامه خود را با حضور در اداره دریافت کنند تا برای رای‌گیری مشکلی نداشته باشند و بعد از اتمام رای‌گیری شناسنامه را تحویل بدهند تا مراحل اصلاح مشکل ادامه یابد.

ملک ادامه داد: از روز گذشته تا امروز اداره ثبت احوال برای پاسخگویی باز است و افرادی که شماره ملی خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند به ثبت احوال مراجعه کنند و شماره ملی خود را بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا