اخطار شهرداری دماوند به پیمانکار لکه گیری آسفالت معابر در خصوص گزارش شهروندان مبنی‌بر حفظ حقوق بیت المال

شهرداری دماوند به پیمانکار لکه گیری آسفالت معابر در خصوص گزارش شهروندان مبنی‌بر حفظ حقوق بیت المال اخطار کتبی داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شهروندی در خصوص کیفیت نامناسب آسفالت معابر شهری در محله قلعه‌پا شهر دماوند گلایه کرد.

شهرداری دماوند در خصوص گلایه شهروند جوابیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل می‌باشد.

در خصوص گلایه درج شده از شهروندی محترم مبنی بر تخریب آسفالت انجام شده توسط شهرداری در چند نقطه از ورودی محله قلعه پا ذکر چند نکته در این‌خصوص ضروری به نظر می‌رسد.

در فصل سرد سال خصوصا در شهرهای سرد سیر عملیات عمرانی و خصوصا آسفالت‌ریزی امکان پذیر نیست.

ولیکن حفره‌های ایجاد شده و تخریب‌های صورت گرفته توسط ادارات خدمات‌رسان و … در برخی از نقاط شهر سبب ایجاد خسارت‌های جانی و مالی به شهروندان محترم می‌شود و علیرغم آگاهی از موقت بودن آسفالت‌ریزی اولویت جلوگیری بروز از حوادث ناشی از این حفره‌ها حکم می‌کند.

تعمیر و ترمیم این مهم که مورد درخواست تعداد زیادی از شهروندان محترم نیز میباشد در دستور کار قرار می گیرد که به دو صورت آسفالت سرد کیسه‌ایی و در برخی از نقاط به صورت اکیپ دستی تا زمان پایداری دمای هوا که ترمیم کامل و مجدد صورت پذیرد، انجام می‌شود.

با این وصف رعایت نکات فنی از پیمانکاران و ناظرین مورد انتظار است و از همین روست که تا تحویل صحیح پروژه هیچگونه پرداختی به پیمانکار صورت نمی‌پذیرد و براساس قانون و آیین نامه مالی شهرداری‌ها و شرایط عمومی پیمان تحت عنوان حسن انجام کار پرداخت خواهد شد.

لذا حفظ حقوق بیت المال در این‌ خصوص و همه پروژه‌ها مد نظر است؛ علی ایحال ضمن اخطار به پیمانکار مربوطه و ناظرین پروژه الزام به تصحیح و تعمیر مورد تاکید و پیگیری است.

از شهروندان عزیزی که با احساس مسئولیت چشم و بال خادمین خود در راستای خدمت‌رسانی بهتر و حفظ بیت المال می‌گردند کمال تقدیر و تشکر می‌شود.

لذا شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با روابط عمومی و اداره بازرسی پاسخگویی به شکایات ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا