اخذ سند مالکیت بالغ بر 278 هزار متر مربع از بستر رودخانه جمع‌آبرود دماوند محدوده ساران

مدیر امور منابع آب دماوند از اخذ سند مالکیت بالغ بر 278 هزار متر مربع از بستر رودخانه جمع آبرود در محدوده ساران توسط این امور خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مصطفی عباسی در نشست مشترک امور منابع آب دماوند با اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با پیگیری های ویژه به عمل آمده توسط همکاران این امور، سند مالکیت برای مساحتی بالغ بر 278 هزار متر مربع از بستر رودخانه جمع آبرود در محدوده روستای ساران در جهت تثبیت مالکیت، اخذ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه میان وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جلسات استانی و شهرستانی برگزار شده با دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین پیگیری های مستمر انجام شده توسط امور منابع آب دماوند، مقرر شد در چارچوب ضوابط و مقررات جاری در خصوص اخذ سند مالکیت برای بستر رودخانه های واقع در این شهرستان در حوزه عملکرد این امور اقدام شود.

مدیر امور منابع آب دماوند در پایان خاطرنشان کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب های سطحی و با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو (شرکت آب منطقه ای تهران)، امکان هر گونه سوء استفاده احتمالی برای تصرفات بستر و حریم منتفی خواهد شد و امور آب دماوند در نقش حاکمیتی خود با هر گونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا