اختصاص عواید جرایم راهنمایی و رانندگی به روستاهای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: عواید حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به روستاهای شهرستان دماوند اختصاص یافته است.

naser mahmodi far

به گزارش تارود، ناصر محمودی‌ فرد سه‌ شنبه شب در آیین گرامیداشت روز شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها در شهرداری آبسرد که با چند روز تأخیر برگزار شد، اظهار کرد: شوراها و دهیاری‌ ها با کم‌ ترین امکانات زحمات بسیار مؤثری را برای خدمت‌ رسانی به مردم انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دهیاری‌ ها با کم‌ ترین توقع و محرومیت مالی برای آبادانی روستاها تلاش می‌کنند، افزود: برای دهیاری‌ها وشوراهای اسلامی روستاها آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شمار زیادی از روستاهای شهرستان دماوند در بخش مرکزی دماوند واقع شده‌، گفت: روستاها امکانات زیادی برای توسعه نیاز دارند.

محمودی‌فرد ادامه داد: اعتبار خوبی در قالب جرایم راهنمایی و رانندگی در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفت و توانستیم بخش کوچکی از سهم خود را در توسعه و عمران روستاها تحقق بخشیم و امیدواریم این بودجه به جذب بیشتر امکانات در روستاها کمک کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون ماده 99 مربوط به بخش ساخت و سازها در بافت روستاها ساماندهی شده، تصریح کرد: این طرح بعد از مدتی که متوقف بود، مجدد اجرا می‌شود و این نوعی درآمد‌زایی برای روستاها به حساب می‌آید.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه امیدواریم دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها بتوانند درآمد خوبی در جهت خدمت به روستاها فراهم آورند، افزود: با ارتباط خوبی که بین شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها وجود دارد، شاهد اقدامات خوبی در مجموعه روستاها هستیم.

آیین گرامیداشت روز شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها با حضور مسئولان شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش مرکزی، اعضاهای شورای اسلامی شهرهای کیلان و آبسرد و… در سالن همایش‌ های شهرداری آبسرد برگزار شد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا