اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام به‌مناسبت هفته بسیج در دماوند/ تیم‌های فوتسال شهید یزدانیان روح‌افزا و میثاق به مقام قهرمانی دست یافتند

مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام به‌مناسبت هفته بسیج در دماوند با قهرمانی تیم‌های فوتسال شهید یزدانیان روح‌افزا و میثاق به پایان رسید.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان دماوند به همت حوزه یک مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) دماوند در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۶ تیم در رده سنی بزرگسالان و یک دوره بازی چهار جانبه در رده سنی نوجوانان شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان تیم فوتسال پایگاه بسیج شهید یزدانیان روح‌افزا مقام اول و تیم شهید یوسف‌زاده‌ مقام دوم و اکسین شرق سوم شد.

در رده سنی نوجوانان تیم میثاق به مقام اول، تیم اکسین شرق مقام دوم و تیم افق پرتو دماوند به مقام سوم دست یافت.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند و هیات همراه، یزدانی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و جمعی از ورزشکاران برگزار گردید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا