اختتامیه دومین دوره رشد و توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی شهرستان‌های استان تهران به میزبانی دماوند

اختتامیه دومین دوره رشد و توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم دکتر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران، مدیران و روسای اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

این مراسم با اجرای گروه سرود معراج از معاونین پرورشی شهرستان دماوند همراه بود و در پایان از اعضای گروه تجلیل به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام حسین آقاجانی، مجری دومین دوره رشد و توانمندسازی مربیان و معاونین شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: اردوی راه مربی دوره رشد و توانمندسازی برای مربیان و معاونین پرورشی است که به عنوان راه مربی در حال اجراست.

وی افزود: این دوره سه روزه حضوری و در سطح یک است که آموزش‌های مهارتی و کارگاهی و آموزشی در این دوره فشرده گذرانده می‌شود.

آقاجانی افزود: در روز اول یک بوم ایده پردازی توسط مربیان پر می‌شود و باتوجه به این بوم و آسیب‌های موجود مدارس قرار است عملیاتی در مدارس انجام دهند زیرا خروجی این دوره‌ها کنترل آسیب‌های اجتماعی در مدارس است که با همفکری معاونین و مربیان پرورشی و اساتید دوره صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتایج این عملیات در قالب کلاس‌های مجازی و آموزش‌های مرتبط با آن سطح دوم از این دوره‌ها را تشکیل می‌دهد که این آموزش‌ها دوره رشد و توانمندسازی مربیان پرورشی در مدرسه نامیده می‌شود.

مجری دومین دوره رشد و توانمندسازی مربیان و معاونین شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر حدود 140 نفر از مربیان پرورشی و معاونین پرورش مدارس شهرستان تهران در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دراین دوره حضور پیدا کرده‌اند.

آقاجانی گفت: امروز اختتامیه دوره برگزار شد که ماحصل وجمع بندی آموزش‌ها ‌می‌باشد و البته افتتاحیه عملیات‌های آینده به شمار می‌رود که قرار است در مدارس انجام شوند و ثمره آموزش‌ها دیده شود.

وی بیان داشت: دوره راه مربی دائما برگزار می‌شود و طی تعامل با آموزش و پرورش ششمین دوره از این طرح در دماوند برگزار شد، بازخوردها نیز رضایت نسبی از این جریان را نشان می‌دهد زیرا ثمربخش بوده است.

وی گفت: بعد از مدتی تقویم عملیاتی به مربیان پرورشی داده می‌شود و هر ماه مربی پرورشی مجددا ایده پردازی و قالب‌ها را شناسایی و با کمک بوم ایده تشکیلاتی را در مدرسه ایجاد می‌کند تا دانش آموزان کنش گر و معلمان را علمدار جریان جهاد تبیین کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا