شهردار کیلان خبر داد؛

احداث دیوار ساحلی شهر کیلان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال گذشته/ راه و شهرسازی برای اجرای طرح‌های پارک جنگلی، گردشگری و واگذاری اراضی به مکاتبات پاسخ نمی‌دهد

شهردار کیلان از احداث دیوار ساحلی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال گذشته خبر داد و گفت: راه و شهرسازی برای اجرای طرح‌های پارک جنگلی، گردشگری و واگذاری اراضی به مکاتبات هیچ پاسخی نمی‌دهد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  ایرج گودرزی‌راد در نشست مشترک ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و ستاد فضای سبز شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت:  سال گذشته با حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار دیوار ساحلی در کیلان ساخته شد و امسال نیز ساخت آن ادامه خواهد داشت تا از تصرفات بستر رودخانه و حریم آن جلوگیری شود.

وی در خصوص طرح‌های پیشنهادی که توسط شهرداریها و دهیاریها باید اجرا کنند، افزود: وظایف دهیاری‌ها بسیار سخت‌تر از شهرداری‌ها است و با قوانین و امکانات محدودی مواجه هستند، دهیاری‌ها از حیث بودجه و امکانات مظلوم واقع شده‌اند اما سعی کرده‌ایم به آنها کمک کنیم.

شهردار کیلان گفت: طی جلساتی با شهرداری‌ها مصوباتی در خصوص پارک‌های جنگلی، گردشگری و واگذاری اراضی ایجاد شد که برای اجرایی شدن آنها تا مراحلی پیش رفتیم و 300 میلیون تومان برای طرح هزینه و به راه و شهرسازی ارائه شد اما با تغییرات مدیریتی قول‌ها از بین رفت.

وی ادامه داد: حال باید پاسخگوی شورا باشیم اما طرح‌ها را یک تکه کاغذ می‌دانند، راه و شهرسازی تضمینی به ما نداده است که هزینه ها بی ثمر نخواهد بود، نامه‌ها و طرح‌ها همچنان بر روی میز باقیمانده و به پیگیری‌های مستمر هیچ پاسخی داده نمی‌شود.

گودرزی راد تصریح کرد: برای استعلام اینکه در این جمع چه کسی حقیقت می‌گوید و چه کسی دروغ میگوید میتوانید حسابرسی کنید، به نوبه خودم اگر یک ریال در حوزه روستایی و حریم پولی گرفته باشم در مقابل دستگاه قضایی پاسخگو هستم.

شهردار کیلان گفت: بسیاری افراد پول نگرفتن در حریم را بی عرضگی میدانند و اعمال قانون را ناشی از بی عرضه گی می‌شمارند، از این رو این مسائل باید بررسی و ارزیابی و تفکیک شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا