معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و پژوهش آموزش و پرورش شهرستان دماوند:

احداث دو مدرسه 12 کلاسه در شهرک مهک و مسکن مهر گیلاوند برای سال 98/ ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای سیدآباد برای سال 99 طی تفاهم نامه‌ای با اداره نوسازی مدارس/ پرداخت هزینه ساخت مدارس امام صادق (ع) و انقلاب روستای وادان

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و پژوهش آموزش و پرورش شهرستان دماوند از احداث دو مدرسه 12 کلاسه در شهرک مهک و مسکن مهر گیلاوند برای سال 98 خبر داد و گفت: ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای سیدآباد برای سال 99 طی تفاهم نامه‌ای با اداره نوسازی مدارس انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی فتحعلی در نشست شورای آموزش و پرورش دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: دو پروژه عمرانی در این مجموعه در حال تکمیل هستند که یک پروژه شامل مدرسه ولیعصر(عج) در جیلارد است که مهرماه افتتاح می‌شود و دو پروژه دیگر هنرستان زینبیه و ابتدایی 8 کلاسه سربندان است.

وی افزود: برای سال بعد طی تفاهم نامه‌ای با اداره نوسازی مدارس مقرر شد که یک مدرسه 6 کلاسه در روستای سیدآباد ساخته شود، نوسازی همچنین ساخت مدارس امام صادق (ع) و انقلاب روستای وادان در 15 کلاس را متقبل شده است.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و پژوهش آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: برای سال 98 احداث مدرسه 12 کلاسه در شهرک مهک در زمینی به مساحت 20 هزار متر و ساخت یک مدرسه 12 کلاسه به‌جز مدرسه‌ای که در مسکن مهر گیلاوند توسط مسکن و شهرسازی ساخته می‌شود، نیز از دیگر پروژه‌هاست.

فتحعلی گفت: به دنبال ایجاد یک مصوبه در شورای آموزش و پرورش درباره تغییر کاربری‌ها هستیم، نامه‌هایی درباره زمین‌های شخصی که کاربری آموزشی دارند به دستمان می‌رسد و باید راهکاری برای این مسائل یافت شود.

*تغییر کاربری زمین‌ها آموزشی با هدف منبع درآمدی برای آموزش و پرورش دماوند/ درآمد آموزش و پرورش دماوند از پروژه‌های درآمدزایی 5 برابر شده است

وی ادامه داد: ارزش زمین‌ها با تغییر کاربری افزایش می‌یابد، در نوسازی پیشنهاد شده که این موضوع به گونه‌ای قانونی منبع درآمدی برای آموزش و پرورش شود.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و پژوهش آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: درآمد آموزش و پرورش دماوند از پروژه‌های درآمدزایی 5 برابر شده است و اگر تورم ایجاد نمی‌شد به سهولت مستقل شده بودیم.

فتحعلی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند و همچنین شهرداری‌های و شورای اسلامی شهرهای آبسرد و کیلان که برنامه‌های بسیار خوب و در خور فرهنگیان در سالروز بزرگداشت هفته معلم برگزار نمودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا