امام جمعه بخش رودهن:

احداث بیمارستان، برخورداری از اماکن آموزشي و ورزشی مناسب از مطالبات مردم شهر رودهن است

امام جمعه بخش رودهن گفت: احداث بیمارستان، برخورداری از اماکن آموزشي و ورزشی مناسب از مطالبات مردم شهر رودهن است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه رودهن اظهار داشت: انسان مومن و با ایمان در انجام دستورات الهی و عبادات که از جمله آنها روزه است، کوتاهی نمی‌کند.

وی افزود: روزه عامل مهم اصلاح رفتار و تهذیب نفس و برخوردار شدن از صفات و کمالات انسانی است.

امام جمعه رودهن گفت: روزه ما باید به گونه‌ای باشد که در سایه آن خودکنترلی از گناه نصیب ما شود، همانگونه که از خوردن و آشامیدن خودداری می‌کنیم.

حسینی ادامه داد: شهادت دو تن از روحانیون فداکار و جهادی و یکی دیگر مجروح در حرم امام رضا (ع) دل مومنان و جامعه ایمانی را به درد آورد و این حادثه را محکوم می‌کنیم.

وی تصريح کرد: انجام این عملیات در حرم، حکایت از پشت صحنه‌ای است که کارگردان آن دشمنان است. وحدت امت اسلامی که آرمان دین و انقلاب اسلامی است هدف دشمن قرار گرفته و سخت ترین و تلخ ترین اتفاق برای رژیم صهیونسیتی این است که امت اسلامی باهم وحدت داشته باشند.

امام جمعه رودهن گفت: ایجاد کدورت و تشدید اختلاف بین ایران و افغانستان از شگرد‌های دشمن است. در حالی که این دو کشور دارای حوزه‌های فرهنگی و تمدنی دیرینه هستند و اکثر افراد مهاجر، مردمان نجیب هستند و آن‌ها با تقدیم ۳ هزار شهید برای دفاع از ایران و حرم اهل بیت علیهم السلام، جان خود را در راه ارزش‌های اسلام اهدا کردند و دستگاه های مربوطه باید عوامل این جنایت را پیدا کنند.

حسینی بیان کرد: سفرهای مدیران کشوری و استانی از جمله رئیس‌جمهور مردمی و پیگیری هدفمند مصوبات تا حصول نتیجه، از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در استان تهران، استاندار تهران به خوبی آن را رعایت می‌کند و همیشه در دل مردم است.

وی گفت: احداث بیمارستان، برخورداری از اماکن ورزشی مناسب، برخورداری از مراکز آموزشی مناسب، رفع کمبود مسجد و اصلاح فاضلاب شهری از درخواست های مهم مردم بخش رودهن است.

امام جمعه رودهن بیان کرد: رئیس جمهور محترم در اصلاح صنعت خوردو، بهبود کسب و کار و  آزاد سازی سواحل به خوبی وارد شدند انتظار است در زمینه کنترل گرانی هم جدی تر وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا