در ششمین روز از ایام تعطیلات نوروز 98 صورت گرفت؛

کشف ۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز احتکار شده از یک فروشگاه‌های زنجیره ای رودهن/ معدوم سازی ۳۸ کیلوگرم مواد پروتئینی در رودهن فاقد شرایط بهداشتی

۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز احتکار شده در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رودهن کشف و حدود ۳۸ کیلوگرم مواد پروتئینی در رودهن به علت فاقد شرایط بهداشتی معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در ششمین روز از ایام تعطیلات نوروز جمعی از کارشناسان و بازرسان ادارات شهرستان دماوند بازدید از برخی رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز عرضه مواد پروتئینی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در رودهن را در دستور کار قرار دادند.

در این گشت در مجموع ۸ رستوران، قنادی، مرکز عرضه مواد پروتئینی و فروشگاه زنجیره‌ای مورد بازدید قرار گرفت که بازرسان فرمانداری و ادارات دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف حضور داشتند.

در طی این گشت مشترک ۳۸ کیلوگرم مواد پروتئینی فاقد شرایط بهداشتی کشف و معدوم‌سازی شد که شامل مرغ، گوشت، سوسیس و کالباس و همچنین ۳۰ بسته مواد غذایی نیمه آماده فاسد بود.

لازم به ذکر است در این گشت مشترک در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رودهن، ۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز طرح تنظیم بازار که به منظور عرضه خارج از شبکه دریافت و احتکار شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا