احتمال انتصاب فرد فاقد تجربه و سابقه مدیریت شهری در شهرداری کیلان/ لزوم توجه به اصل تجربه و تخصص در انتصاب مدیران سطح شهرستان دماوند

لزوم توجه به اصل تجربه و تخصص در انتصاب مدیران سطح شهرستان دماوند با توجه به احتمال انتصاب فرد فاقد تجربه و سابقه مدیریت شهری در شهرداری کیلان انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با توجه به دستگیری‌های اخیر در برخی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دماوند، به نظر می‌رسد بخشی از تخلفات رخ داده نتیجه انتصاب برخی افراد در پست‌هایی است که در آن امور از تخصص و سابقه کاری کافی برخوردار نبوده‌اند.

در روزهای اخیر شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه‌ای برای تصدی پست شهرداری کیلان معرفی شده است که در رزومه‌اش سابقه‌ای در حوزه مسائل مرتبط با امورات شهری و شهرداری نیست و تخصصی در این حوزه ندارد.

مسلماً انتخاب افراد غیرمتخصص و فاقد تجربه در حوزه شهرداری، علاوه بر احتمال بروز اشکالات در بخش‌های مختلف شهرداری به‌علت عدم تسلط شهردار به مسائل مجموعه تحت امر خویش، احتمال تخلف را نیز افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به تکرار اتفاقات اخیر شهرداری‌های رودهن و آبسرد شود.

از این رو لازم است مسئولان استانداری و فرمانداری شهرستان دماوند حساسیت بیشتری را به مقوله تخصص و تجربه را در کنار سلامت افراد لحاظ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا