اجرای ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت محور بزرگراه دماوند – فیروزکوه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی/ روکش آسفالت و بهسازی ۸ کیلومتر محور روستایی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱/ ایمن‌سازی و تجهیز تابلو و علائم در شهرستان دماوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از اجرای ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت محور بزرگراه دماوند – فیروزکوه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی به همراه بهسازی ۸ کیلومتر محور روستایی در این شهرستان خبر داد.

مهران جعفری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به اقدامات اداره راهداری شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ در ترمیم، روکش و بهسازی محور‌های اصلی و روستایی فعالیت گسترده‌ای داشته است.

وی افزود: این اداره در سال ۱۴۰۱ عملیات روکش آسفالت محور بزرگراه دماوند – فیروزکوه را به طول ۱۵ کیلومتر در دو مقطع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان انجام داده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: در طول یکسال گذشته محور روستای زیارت به طول ۲.۵ کیلومتر، محور زان به طول ۵.۵ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان روکش آسفالت و بهسازی شده‌اند.

جعفری‌فر عنوان کرد: همچنین اقدامات دیگری شامل ایمن‌سازی و تجهیز تابلو و علائم آن در شهرستان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و خط کشی راه‌ها با اعتبار یک میلیارد تومان را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در سیلاب پنجم و ششم مردادماه ۱۴۰۱ عملیات پاکسازی و بازگشایی راه‌های این شهرستان در دو مقطع از بزرگراه دماوند – فیروزکوه و همچنین محورهای روستایی با ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۴۰ نفر پرسنل انجام گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: در طرح راهداری زمستانی نیز این اداره با ۲۱ دستگاه از انواع ماشین آلات تخصصی راهداری و ۴۵ نفر نیروی متخصص و راهدار خدمات ارزنده ای را در بیش از ۴۰۰ کیلومتر از انواع راه‌های اصلی و روستایی به کاربران جاده ای ارائه نمودند.

*کنترل ناوگان مسافربری و باربری در محل پاسگاه پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه

جعفری‌فر بیان کرد: هم‌اکنون در راستای ستاد خدمات سفر در زمینه حمل و نقل و هم طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به‌صورت روزانه کنترل ناوگان مسافربری و باربری در محل پاسگاه پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه انجام می‌شود و ادامه خواهد داشت تا هموطنان عزیز با آسودگی خاطر بیشتری در کنار خانواده‌شان تعطیلات نوروزی را سپری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا