همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

اجرای یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان دماوند/ اهدای 3 سری جهیزیه با هدف ازدواج آسان برای زوج‌های نیازمند در دماوند + فیلم

فرمانده سپاه شهرستان دماوند از اجرای یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: سه سری جهیزیه با هدف ازدواج آسان برای زوج‌های نیازمند تهیه شده است.

سرهنگ غلامرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: درآستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر شده است که به وجوهات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم کما اینکه در بیانات مقام معظم رهبری نیز یکی از بارزترین این وجوهات فرهنگ جهادی و انقلاب عنوان شده است.

وی افزود: گروه‌های مختلفی در سطح شهرستان دماوند اقدامات جهادی انجام می‌دهند و در قالب مراکز خیریه، گروه‌های سلامت و گروه‌های مردمی و… تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: ایجاد مودت و هم افزایی و همسویی با نیروهای جهادی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و تلاش کردیم در سطح شهرستان دماوند گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و مجموعه‌های مشابه را گردهم آوریم تا ضمن تجلیل از آنها به این اهداف دست یابیم.

نجفی ادامه داد: همچنین مرحله یازدهم کمک‌های مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران در ایام دهه فجر اجرا می‌شود که بیش از 60 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی عملیات جمع‌آوری کمک‌های معیشتی را آغاز کرده‌اند همچنین 3 سری جهیزیه با هدف ازدواج آسان برای زوج‌های نیازمند تهیه شده است که در همین ایام اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا