سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

اجرای مرحله سوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان دماوند/ ورودی‌های منتهی به شهر دماوند در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه مسدود خواهد شد

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند از اجرای مرحله سوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان و همچنین انسداد ورودی‌های منتهی به شهر دماوند در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از اجرای دو مرحله از سیاست گذاری‌های شهرستانی به منظور اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی و سیر بازگشت مسافران تدابیر شدیدتری در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: به همین منظور از روز جمعه ۱۵ فروردین ماه مرحله سوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشدید محدودیت تردد به مدت ۴۸ ساعت اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به جزئیات این طرح ادامه داد: در این مرحله تمام ورودی‌های منتهی به شهر دماوند در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای از محدوده پل شلمبه به منظور جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر مسدود خواهد شد.

حیدری خاطر نشان کرد: ذکر این نکته ضروری است که در طی اجرای این طرح همشهریان می‌توانند برای ورود به شهر دماوند از ورودی بلوار شهید سلیمانی(بعثت) استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: همچنین دو راهی منطقه گیلاوند نیز به عنوان مسیر خروج از شهر برای افراد در نظر گرفته شده و صرفا مسیر منتهی به شهر دماوند مسدود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا