شهردار کیلان خبر داد؛

اجرای عملیات پروژه تعریض و احداث بلوار در محله کردر کیلان/ پروژه جدول‌گذاری معابر شهر کیلان آغاز می‌شود

شهردار کیلان از اجرای عملیات پروژه تعریض و احداث بلوار در محله کردر این شهر خبر داد و گفت: پروژه جدول‌گذاری معابر شهر کیلان با 20 میلیارد ریال اعتبار به زودی آغاز می‌شود.

ه گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ایرج گودرزی‌راد  با اشاره به اجرای پروژه تعریض و احداث بلوار محله کردر در شهر کیلان اظهار کرد: عملیات فاز نخست این پروژه با طول یک‌هزار متر حد فاصل مدرسه شهید مفتح تا کوی قائم محله کردر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه تعریض و احداث بلوار محله کردر 9 میلیارد ریال اعتبار اولیه پیش‌بینی شده است، افزود: عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و رفوژ وسط در فاز نخست این پروژه انجام می‌شود.

شهردار کیلان بیان کرد: بنابر پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته این فاز تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد و عملیات آسفالت، تعریض‌ آب‌راه‌ها و احداث روشنایی در فاز بعدی انجام خواهد شد.

گودرزی‌راد تصریح کرد: هدف اجرای این پروژه رونق عبور و مرور شهری برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان است که امیدواریم بتوانیم رضایت عمومی شهروندان را به‌دست بیاریم.

وی در پایان با اشاره به دیگر پروژه عمرانی در شهر کیلان متذکر شد: پروژه جدول‌گذاری معابر محلات شهر کیلان با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد و به‌زودی عملیات اجرایی آن با توجه به اولویت‌ها و ضرورت‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا