معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند خبر داد؛

اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی در خیابان ۹ دی و شهرک الهیه منطقه گیلاوند

معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند از اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی در خیابان ۹ دی و شهرک الهیه منطقه گیلاوند در راستای اجرای ساماندهی و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهر دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود بهرامی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری دماوند امسال در راستای ساماندهی معابر اصلی و فرعی خیابان ۹دی و شهرک الهیه که شامل آسفالت معابر خیابان های فرعی ۹دی، بهسازی برخی جداول فرسوده و همچنین جدولگذاری برخی از معابر فرعی شهرک الهیه می باشد، در مجموع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی انجام داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در خیابان اصلی ۹دی از کوچه چهارم تا انتهای شهرک الهیه، کوچه های دوم تا دهم و موازی با خیابان ۹دی از چهارم تا انتهای حوزه شهری، شهرک سلحشوران، محور مواصلاتی جاده مراء، بلوط شرقی و کوچه کریمیان عملیات عمرانی انجام و درحال اجرا است.

بهرامی افزود: تاکنون ۹۰۰مترطول تک جدول،۸۵۰۰مترمربع زیرسازی،۱۱۰۰مترطول نهر، ۳۰هزار مترمربع روکش آسفالت،۲۰۰مترطول کانیو و چهارهزار مترمربع لکه گیری شده است.

این مسئول افزود: همچنین در راستای تسهیل در تردد خودروها به صورت رفت و برگشت در خیابان ۹دی، تا جایی که عرض محور پاسخگو باشد، از خیابان یازدهم تا خیابان هشتم ادامه بلوار را در دستور کار قرار داده ایم که شامل ۶۰۰مترنهر در دو طرف و حدود ۶۰۰متر تک جدول رفوژ بلوار است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند خاطرنشان کرد: در ادامه خیابان ۹دی، شهرک الهیه وجود دارد که هم اکنون خیابان دوم و سوم شهرک جدولگذاری شده و زیرسازی و آسفالت آن نیز در برنامه آتی شهرداری قرار دارد.

بهرامی گفت: خیابان شرقی شهرک الهیه که محل تردد خودروهای سنگین و کامیون است، به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیستی، نارضایتی هایی را برای شهروندان به همراه داشت که این مهم نیز آسفالت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا