اجرای طرح پلاک‌ گذاری انشعابات آب در کیلان

hosein amiriمدیر امور بهره‌ برداری آبفای کیلان از اجرای طرح پلاک‌گذاری انشعابات آب در این شهر خبر داد.

به گزارش تارود، حسین امیری با اشاره به پلاک‌گذاری انشعابات آب در شهر کیلان اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقای امر شناسایی در محلات شهر کیلان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نصب پلاک اشتراک‌ها، کمک شایانی به شناسایی مشترکان، توزیع قبوض و قرائت کنتور و وصول مطالبات می‌کند، افزود: این موضوع می‌تواند بازخورد مطلوبی در خصوص اعتماد بیشتر مشترکان و نگرش مردم به عملکرد امور آبفا نیز دارد.

مدیر امور بهره‌ برداری آبفای کیلان تصریح کرد: با نصب این پلاک‌ها، از روی نقشه به طور دقیق مکان مشترکان مشخص می‌شود؛ در گذشته برای قرائت کنتورها، مأموران آبفا به صورت ذهنی مشترکان را شناسایی می‌کردند، اما اکنون با پلاک‌گذاری‌ها اطلاعات کامل مشترکان شامل آدرس، جابه‌جایی کنتورها، مساحت ساختمان مشترک، شماره مصرفی و … مشخص است.

امیری با بیان اینکه اکنون هر کسی مکان کنتور خود را تغییر دهد، متوجه این جابه‌جایی می‌شویم، گفت: خوشبختانه این اقدام در شهر کیلان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم در آینده بتوانیم اقدامات دیگری را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: در عملیات بازسازی بخشی از شبکه توزیع شهر کیلان با تعامل خوبی که بین شرکت آبفای کیلان با شهرداری و شورای اسلامی این شهر برقرار است، این پروژه بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای صورت گرفت و عملیات حفاری اصلاح پنج هزار و 400 متری شبکه توزیع قدیمی شهر کیلان انجام شد.

مدیر امور بهره‌ برداری آبفای کیلان با بیان اینکه لوله‌گذاری انجام شده از جنس پلی‌اتیلن و در قطرهای 200، 160 و 110 بوده است، افزود: در این زمینه مبلغی بالغ بر چهار میلیارد ریال صرفه‌جویی در منابع مالی آبفای شهر کیلان شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا