اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی در دماوند/ از آماده‌سازی تا خدمت‌رسانی جوانان هلال‌احمر دماوند در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳

طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با شعار جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همزمان با سراسر کشور در شهرستان دماوند آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سعید طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: امسال هم مانند سنوات گذشته در ایام نوروز، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با مشارکت ۳۶ نفر از جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: محل استقرار ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان دماوند در مکان ورودی شهر دماوند (گیلاوند) جنب پلیس راه با قرار‌گیری یک کانکس و سه چادر به همت جوانان هلال احمر آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی می‌باشد.

نورمحمدی مسئول واحد جوانان هلال احمر دماوند گفت: همزمان با نخستین روزهای آغاز طرح‌های ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اعضای جوان هلال احمر دماوند خود را برای استقبال از مسافران آماده می‌کنند.

وی با بیان این که در این طرح، برنامه‌ها و خدمات مرتبط با مسافران و محیط زیست در قالب پویش، جشنواره، فعالیت های خلاقانه و فضای دوستدار کودک با مشارکت جوانان علاقه‌مند اجرا می‌شود، هدف از اجرای طرح را مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء ایمنی و سلامت هم نوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی عنوان کرد.

وی ادامه داد: جوانان هلال‌احمر دماوند با آماده‌سازی و برپایی چادرهای دوستدار کودک، خیمه نماز و چادر سلامت خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات با حضور ۳۶ نفر از اعضای واحد جوانان آماده کردند.

گفتنی است این طرح همچون سراسر کشور از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۷ فررودین‌ماه سال ۱۴۰۳ در شهرستان دماوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا