اجراي پروژه زيرسازي و آسفالت خيابان عدالت شهر رودهن

سرپرست شهرداري رودهن از اجراي عمليات زيرسازي و آسفالت خيابان عدالت بازديد و از نزديك در جريان پيشرفت فيزيكي آن قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، كامران مرتضوي در حاشيه اين بازديد اظهار کرد: مهمترين اولويت مديريت شهري رودهن جلب رضايت شهروندان است و اين امر مهم با تكميل و بهره برداري مطلوب از طرح‌هاي عمراني و اجرايي ميسر خواهد شد.

وی تأكيد كرد: در كنار اقدامات لازم جهت تسريع در اجراي پروژه‌ها از كيفيت آنها غافل نيستيم، رعايت شاخصه‌هاي كيفي مد نظر بسيار حائز اهميت است و همزمان مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

سرپرست شهرداري رودهن گفت: نگاه كارشناسي همراه با دقت و سرعت در اجراي پروژه‌ها موجب افزايش اعتماد شهروندان مي‌شود و مجموعه مديريت شهري حركت به سمت توسعه و اجراي بهتر و پيشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

شایان به ذکر است در راستاي تداوم آسفالت‌ريزي و روكش آسفالت معابر با هدف تسهيل در تردد وسايل نقليه ،تأمين ،آسايش و رفاه حال شهروندان اجراي عمليات زيرسازي و آسفالت خيابان عدالت واقع در بلوار كشتارگاه به مساحت ٦٨٠٠ متر مربع و با اعتباري بالغ بر ٣٠ ميليارد ريال توسط شهرداري رودهن انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا