سرپرست بخشداری مرکزی دماوند خبر داد؛

اتمام عملیات بازگشایی جاده روستاهای شابلاغی، قلفک و گویج شهرستان دماوند/ جاده سقزدره در حال بازگشایی است

سرپرست بخشداری مرکزی دماوند از اتمام عملیات بازگشایی جاده روستاهای شابلاغی، قلفک و گویج خبر داد و گفت: جاده سقزدره در حال بازگشایی است.

حسن حسین پور، سرپرست بخشداری مرکزی دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر مسدودیت جاده گرمابسرد، ذکر این نکته حایز اهمیت است که با وجود بارندگی‌های اخیر، مسدودیت در جاده گرمابسرد رخ نداده و تنها مسیر روستای سقزدره، قلفک، شابلاغی و گویج مسدود بود که با توجه به انجام عملیات بازگشایی، ۳ روستا بازگشایی شده و روستای سقزدره نیز در حال بازگشایی است.

وی افزود: در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته توسط بخشداری مرکزی دماوند، با حضور عوامل بخشداری، شورای بخش مرکزی، رئیس اداره برق دماوند و عوامل اداره راهداری، عملیات بازگشایی جاده در مسیرهای مذکور انجام شد.

وی افزود: همچنین در خصوص قطعی برق در جاده سقزدره، قلفک و گویج، با توجه به مسدود بودن مسیر در اثر ریزش سنگ، عوامل اداره برق با طی مسیر ۳ کیلومتری به صورت پیاده و بدون خودرو، اقدام به رفع مشکل قطعی برق نمودند.

سرپرست بخشداری مرکزی دماوند گفت: با توجه به بارندگی شب گذشته و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق، از تلاش عوامل اداره برق در زمینه ارائه خدمات تقدیر می‌نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا