آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار در دماوند

آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار در دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز پنجشنبه آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار در محل راهدارخانه شهر آبسرد واقع در محور اصلی مواصلاتی شهرستان دماوند برگزار شد.

در مراسم طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، جعفری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، سلطان آهی معاون عمرانی فرماندار شهرستان دماوند، طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند، همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، سرهنگ مرشدی فرمانده بسیج ادارات شهرستان دماوند، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، میرزاکریمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند و … حضور داشتند.

در این مراسم به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی از ۴۸ نفر از پرسنل راهداری شهرستان دماوند با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آمد.

*باید الگوی ما شهدا باشند

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم بیان کرد: امسال برای نخستین بار رزمایش زمستانه با همکاری راهداری برگزار شد که این برنامه نیز با توسل به فاطمه زهرا سلام الله علیه و رزمایش نیز با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و به یاد کسانی که جان خود را فدا کردند تا ما امروز در آرامش باشیم و امید است بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم و هیچ حادثه و بحرانی را نداشته باشیم و فصلی پربارش را آرزو می کنیم.

وی افزود: امروز جمع شدیم که از زحمات شما تشکر کنیم و یادی کنیم از زحمتکشان که در این راه جان خود را فدا کردند و مردانه ایستادند تا کوچکترین نقطه ضعفی را مردم نبینند تا در آسایش و آرامش باشند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مردم که در مسیر برای سفر می روند، امید دارند که ما امنیت را فراهم کردیم تا بتوانند این مسیر را طی کنند.

طاهرخانی افزود: باید الگوی ما شهدا باشند که جان خود را فدا کردند که ما در آسایش باشند.

وی تصریح کرد: امید که روحیه حاج قاسم را داشته باشیم و همه افتخار کنیم به سربازی و خدمتگزاران به مردم و همه راه شهدا باشیم و شایسته برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا