آیین تجلیل از هنرمندان برگزيده شرق استان تهران در جشنواره فانوس + تصاویر

روز یکشنبه ۱۷ مهرماه، آیین تجلیل از هنرمندان شرق استان تهران در سالن آمفی تئاتر کوثر شهر دماوند با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عزت‌الله خانجانی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور عزیزمان ایران از حضورپر شور هنرمندان در جشنواره فانوس تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: این جشنواره به‌همت بنیاد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس استان تهران در رشته های هنری تجسمی، تاتر، فیلم، نماهنگ، پوستر، موسیقی و شعر و … شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران ادامه داد: اگر رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس ایثار و فداکاری خاصی را از خود بجای گذاشتند اکنون رسالت هنرمند کشور و منطقه و شهر ما بر این است که با ظرافت خاص هنری خود حماسه و از خود گذشتگی آنان را به تصویر بکشد تا نسل جوان اهمیت موضوع را درک کند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند برگزاری این جشنواره‌ها را فرصت خوبی را برای شکوفایی استعدادهای هنری جوانان منطقه عنوان کرد و گفت: زبان هنر در نشان دادن حماسه دفاع مقدس برای نسلی که جنگ را ندیدند، بسیار مؤثر و ارزشمند است.

وی گفت: زمانی که ارزش‌های دینی و اعتقادی ما از طرف دشمنان قسم خورده انقلاب در معرض تهدید قرار می‌گیرد، هنرمندان دلسوز و متعهد ما می‌توانند با بصیرت و ابزار هنری خود در برابر این هجمه ها بایستند و از آرمانهای مقدس این انقلاب محافظت کنند.

در پایان این مراسم رئیس اداره بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، امام جمعه دماوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دماوند لوح تقدیر و تندیس شرکت کنندگان در جشنواره فانوس را اهدا نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا