آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال شهرستان دماوند/ چگینی: تشکیل کمیته ورزشی پیشکسوتان در شهرستان دماوند

روز پنجشنبه مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این مراسم با حضور طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، ماجدی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور، چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، رضایی‌مهر معاون همدانی فرماندار شهرستان دماوند، دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، امیری بخشدار رودهن، شاهبندی رئیس هیات فوتبال شهرستان دماوند، یزدانی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و … حضور داشتند.

در این مراسم با حضور مسئولان شهرستان دماوند “حمزه حسن‌پور” به پاس خدمت چندین ساله در نگهداری از زمین چمن استادیوم تختی دماوند، “علی آرمودیان مقدم” موسس فوتبال شهرستان دماوند، “علیرضا علیجانی” به نمایندگی از بزرگان پیشکسوت فوتبال شهرستان دماوند و “ناصر ابراهیمی” اسطوره فوتبال کشور تجلیل شدند.

در پایان این مراسم به همت هیات فوتبال از پیشکسوتان فوتبال شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدايايي تجلیل به‌عمل آمد.

*تشکیل کمیته ورزشی پیشکسوتان در شهرستان دماوند/ شهرستان دماوند در زمینه فوتبال استعدادهای بسیاری دارد

اقشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مراسم ضمن بیان اينکه پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌‌های ارزشمند ورزش کشور هستند، اظهار داشت: اگر راهنمایی و تجربیات پیشکسوتان ورزش به خصوص رشته فوتبال نباشد، ریل‌گذاری برای آیندگان ناممکن می‌شود.

وی افزود: با توجه به آنکه پیشکسوتان عمر گران‌مایه خود را صرف ورزش کردند از آنها درخواست داریم کمیته ورزشی پیشکسوتان را یاری کنند و در سایت کمیته پیشکسوتان عضو شوند؛ در صورت عضویت در سایت، پیامک عضویت ارسال می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: کمیته ورزشی پیشکسوتان تمامی ورزش‌ها به خصوص فوتبال را پوشش می‌دهد تا با خرد جمعی به رشد فوتبال کمک شود.

چگینی عنوان کرد: شهرستان دماوند در سال‌های گذشته در زمینه فوتبال پیشکسوت بوده و باید تلاش کنیم به دوران اوج بازگردیم.

وی گفت: شهرستان دماوند نیز در زمینه فوتبال استعدادهای بسیاری دارد و امیدواریم با حمایت‌های فرماندار محترم و رئیس محترم فدراسیون فوتبال این استعدادها شکوفا شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند عنوان کرد: برای اولین بار هیات فوتبال در نظر گرفت از پیشکسوتان فوتبال تقدیر کند و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم در برابر زحمات ارزشمند پیشکسوتان انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا