آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران دختر باشگاه ورزشی دلینا در شهرستان دماوند

قهرمانان و مدال‌آوران دختر باشگاه ورزشی دلینا در شهرستان دماوند تجلیل شدند.

به گزارش پایگه خبری تارود، همزمان با پایان سال ۱۴۰۲ جشنی به همین مناسبت در دانشگاه آزاد اسلامی برای دختران قهرمان و مدال‌آور تکواندو و دفاع از خود و سلاح سرد برگزار شد که در این مراسم از ۲۸ نفر از مدال‌آوران در مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی با اهدای لوح و هدایا تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی، یزدانی معاون اداره ورزش و جوانان، مهرابی عضو شورای اسلامی شهر دماوند، امیری مسئول امور ورزش بانوان، قدیر ابراهیمی رئیس هیئت تکواندو دماوند، نمایندگان خانه نخبگان شهرستان دماوند، مهدی ابراهیمی دبیر هیئت تکواندو  و نمایندگان منتخب مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم  حضور داشتند.

این مراسم به همت خانه نخبگان شهرستان دماوند، باشگاه ورزشی دلینا، دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت تکواندو شهرستان دماوند برگزار گردید.

*تقدیر از شیوا کشاورز به عنوان مربی برتر پرورش استعدادهای ناب ورزش و کسب عناوین مختلف قهرمانی

در مراسمی که به مناسبت تجلیل از قهرمانان و مدال آوران باشگاه ورزشی دلینا برگزار شد از شیوا کشاورز به عنوان پرورش استعدادهای ناب ورزش و کسب عناوین مختلف استانی و کشور با هنرجویان تحت تعلیم خود توسط اقایان رئیس ادره ورزش و جوانان، علیجانی مدیر خانه نخبگان شهرستان و ابراهیمی رییس هیئت تکواندو دماوند تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که خانه نخبگان نیز از ایشان به عنوان کسب رتبه شایسته در سال ۱۴۰۲ صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا