آیین تجلیل از فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد

آیین تجلیل از فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه به مناسبت هفته ملی گرامیداشت حمل و نقل و راهداری، آیین تجلیل از فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت الاسلام و المسلمین میر شریفی امام جمعه شهرآبسرد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و جمعی از رانندگان شریف ناوگان حمل و نقل شهری ابسرد در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

*رانندگان تاکسی در شهرستان دماوند نسبت به روزرسانی خودروهای فرسوده با تسهیلات کم بهره دولتی اقدام کنند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه تاکسي در شهر آبسرد اظهار داشت: خوشبختانه خدمات درون شهری و اقدامات به روزی در حوزه حمل و نقل برای شهروندان در آبسرد تعریف شده است.

وی بیان داشت: در بروزرسانی خدمات حمل و نقل و نیز در زمینه بیمه رانندگان تاکسی، دولت گام مثبتی برداشته است، همچنین دولت تسهیلات مناسبی در اختیار تاکسی‌داران قرار خواهد داد تا بتوانند خودروهای فرسوده خود را به روزرسانی کنند که این اقدام یک گام و فرصت مناسبی برای رانندگان تاکسی است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: رانندگان تاکسی حتما در زمینه به روزرسانی خودروها اقدام کنند و در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان آنرا انجام دهند زیرا درصد تسهیلات بسیار کم و تنها 4 درصد است.

طاهرخانی ادامه داد: دولت برای تعویض خودروی فرسوده 150 میلیون تومان و برای خرید 300 میلیون تومان در نظر گرفته است.

*55 دستگاه خودرو تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد فرسوده هستند/ 6 دستگاه خودرو تاکسی حائز شرایط دریافت تسهیلات نوسازی می‌باشند

جانعلی‌زاده، شهردار آبسرد در مراسم تجلیل از فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل اظهار داشت: در بحبوحه جنگ و تحریم‌ها بیش از 100 محموله بار دربنادر جنوبی کشور دپو شده بود و کسی نبود که آنها را جابجا کند اما امام راحل طی پیامی از رانندگان سراسر کشور برای رفع مشکل دعوت کرد و تمام رانندگان یک صدا و به صورت خودجوش تمام بارهایی که آذوقه کل کشور بود را جابجا کردند و همه را در آن بحران نجات دادند.

وی افزود: در اقدام پسندیده دیگر در سال 1376 شورای فرهنگ عمومی روز 26 آذر را به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری کرد.

شهردار آبسرد گفت: رانندگان تاکسی سفیران شهرداری هستند و شغل طاقت فرسایی دارند، این قشر زحمتکش را جزو همکاران خودم در شهرداری میدانم.

جانعلی‌زاده عنوان کرد: 55 دستگاه خودروی تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبسرد فرسوده هستند که جهت نوسازی با ارائه تسهیلات دولتی و کم بهره 6 دستگاه تاکسی حائز شرایط می‌باشند.

لازم به ذکر است در این مراسم فرماندار شهرستان دماوند ضمن دیدار چهره به چهره با فعالان این عرصه، دستورات لازم را برای پیگیری مطالبات آنان به مسئولان مربوطه صادر کرد.

گفتنی است در این مراسم از رانندگان منتخب تاکسی های شهری آبسرد با اهدای لوح و هدایا توسط مسئولان تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا