آیین تجلیل از اندیشمند فرهیخته دکتر محمود صفری با حضور استاندار تهران در دماوند

با حضور استاندار تهران از اندیشمند فرهیخته دکتر محمود صفری با حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز جمعه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین تجلیل دکتر «محمود صفری» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی دماوند با حضور مهندس علیرضا فخاری، استاندار محترم تهران، معاونین استاندار، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین آقایی، معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان، مدیران کل استانداری، جمعی از مسئولان، فرهیختگان، پیشکسوتان، معتمدان و هیئت‌های امنا و اقشار مختلف مردم دماوند در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

شایان ذکر است این مراسم به همت فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

گفتنی است این مراسم به پاس قدردانی و تجلیل از دو دهه خدمت دکتر محمود صفری در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال ۱۳۸۱ با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، استادان و کارکنان دلسوز خود و بدون کمک مالی از جانب نهادهای دولتی، تنها با تکیه بر شهریه‌ دانشجویان تأسیس شد و با ۲ رشته‌ تحصیلی و تعداد ۲۹۲ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

«محمود صفری» از سال ۱۳۸۱ تاکنون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را بر عهده داشت و طی هفته اخیر «عبداللهی‌فر» به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند منصوب شده است.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در این مراسم اظهار داشت: شان و مقام معلم آنقدر رفیع است که پیامبر میفرماید من برای تعلیم و تربیت مبعوث شده‌ام.

وی افزود: معلمی در نگاه اعتقادی و ارزشی و ملی ما جایگاه عظیم و رفیعی دارد البته بگذریم از اینکه در مقابل عمل ناثواب غرب و در برخی از موارد دچار خدشه شدیم و شان و منزلت معلم را به نازلترین جایگاه رساندند و در این امر پیش دستی کردند.

فخاری افزود: اگر یاد گرفتیم و آموزشی دیدیم که ما را راهنمایی کرد و آبرو بخشید به علت وجود معلمان بوده و این جایگاه رفیع بی دلیل نیست.

استاندار تهران گفت: رئيس سابق دانشگاه آزاد دماوند با سابقه بسیاری که دارد سالها صادقانه در دماوند تلاش و خدمت‌رسانی کرد.

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این مراسم اظهار داشت: انقلابی بودن و دینی بودن و خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های یک مسئول متعهد است.

وی افزود: مردم از مسئولان توقع دارند که مومن بوده و عمل صالح انجام دهند.

امام جمعه شهرستان دماوند عنوان کرد: صفری مدیر دانشگاه ۵۷ سال است که در عرصه آموزش فعالیت و سابقه داشته همچنین در مجلس نیز موفق بوده و به اسلام و احکام اسلامی مقید است.

فتاح دماوندی بیان کرد: مدیر جدید و سابق دانشگاه دماوند هیچ زاویه‌ای با انقلاب و ولایت ندارند و عقربه زندگی آنان به سمت اسلام و ولی فقیه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا